Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

Δεν παντρεύεται η κοπέλα του Γκέτσε!! (pics)

Με την εθνική Γερμανίας στα γήπεδα της Βραζιλίας βρίσκεται ο Μάριο Γκέτσε, όμως η κοπέλα του διεθνούς άσου δηλώνει ότι δεν πρόκειται να τον παντρευτεί… τουλάχιστον άμεσα!

Δεν παντρεύεται η κοπέλα του Γκέτσε (pics)
Στόχος του Μάριο Γκέτσε είναι να φτάσει όσο πιο μακριά γίνεται στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Βραζιλίας με την εθνική Γερμανίας.
Οι επιδόσεις του διεθνούς μεσοεπιθετικού οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στην Αν Κατρίν, η οποία αποτελεί τη… μούσα του και καταφέρνει να του τονώνει το ηθικό σε κάθε περίσταση.

Η καστανή καλλονή έχει γίνει ευρέως γνωστή για τις προκλητικές και ταυτόχρονα ιδιαίτερα αποκαλυπτικές φωτογραφίσεις της.

Ωστόσο, εντύπωση προκαλεί η εντύπωση ότι δεν θέλει να γίνει επίσημη WAG (έτσι ονομάζονται διεθνώς οι σύντροφοι των παικτών) του Γκέτσε.

«Έχω και τους δικούς μου στόχους για τη ζωή μου. Δεν θα είμαι χαρούμενη, ένα δεν έχω ζήσει τη κάθε στιγμή που πρέπει σα γυναίκα», τονίζει η σύντροφος του Γερμανού χαφ και του βάζει έναν… πονοκέφαλο κατά τη διάρκεια του Μουντιάλ.

inner

inner

inner

inner

inner

inner

inner

inner

inner

inner

inner

inner

inner

inner


Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: